پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

آغاز «قرار دوازدهم» با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۱۰۵۵
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
آغاز «قرار دوازدهم» با توزیع ۳ هزار بسته معیشتی در مشهد
در آستانه روز ملی نیکوکاری و احسان طرح ملی قرار دوازدهم با هدف محرومیت زدایی و انسجام بخشی به ارائه خدمات اجتماعی به خانواده‌های کم برخوردار هم زمان با سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در آستانه روز ملی نیکوکاری و احسان طرح ملی قرار دوازدهم با هدف محرومیت زدایی و انسجام بخشی به ارائه خدمات اجتماعی به خانواده‌های کم برخوردار هم زمان با سراسر کشور در مشهد آغاز شد.

در این طرح قرار است دوازدهم هرماه به نیت امام زمان (عج) بسته‌های معیشتی تهیه و میان خانواده‌های نیازمند توزیع شود. در گام اول این طرح ۵۰ هزار بسته در کل کشور و ۳۰۰۰ بسته در خراسان رضوی توزیع شد.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در افتتاحیه طرح ملی قرار دوازدهم که در بقعه امامزاده غیاث الدین محمد مشهد برگزار شد، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بهمن ۱۴۰۰ فرمودند خدمات اجتماعی امروز جهاد تلقی می‌شود، گفت: همین مواسات و خدمات اجتماعی که امروز ارائه می‌شود، جهاد است و کسانی که این کار‌ها را انجام می‌دهند و زمینه ساز بروز آن می‌شوند، جهادگر هستند.

رضا مُعممی مقدم با اشاره به هدف اجرای طرح قرار دوازدهم افزود: هدف قرار دوازدهم استمرار خدمات اجتماعی و مواسات به صورت منسجم است؛ یعنی مهدی یاوران در طول ماه بسته‌های معیشتی تهیه و در روز و ساعت مشخص میان مردم و نیازمندان توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۵۴۰ هزار بسته معیشتی در قالب این طرح در بین نیازمندان توزیع می‌شود، تأکید کرد: هدف گذاری کرده ایم در هر ۱۹۷ بقعه سطح یک کشور ۱۱۰ مهدی یاور داشته باشیم و ۳۴۷ بقعه سطح دو هم ۷۰ مهدی یاور شناسایی و جذب کنند و با همین ظرفیت در سال، ۵۴۰ هزار بسته غذایی را تهیه کنیم و به نیازمندان برسانیم.

توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی «قرار دوازدهم» در مشهد

حجت الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، هم با اشاره به جزئیات اجرای این طرح در استان گفت: برای شروع این طرح حدود ۳۰۰۰ بسته معیشتی در استان تهیه و توزیع می‌شود و ۱۰۰۰ بسته بهداشتی ویژه دانش آموزان محروم مشهد توزیع می‌شود. آمادگی لازم برای این خدمت در مشهد و استان ایجاد شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->